busy made easy

Zašto Beez i zašto odmah?

1

Beez je
kreiran drugačije

Za razliku od drugih poslovnih rješenja tog tipa na tržištu, Beez platforma je kreirana tako da se brže implementira, prilagođava u odnosu na vaš rast i veličinu, i bude pristupačna i laka za korišćenje unutar tima. Činjenica da je Beez nastao kao rezultat organske poslovne potrebe – kreiran „in-house” – nakon osam godina konstantnog usavršavanja, kao proizvod naše F&B kuhinje, odnosno kompanije Krajina Klas – to Beez platformi daje tržišnu, praktičnu i realnu vrijednost i prednost na tržištu.

Nama je pomogao da bolje upravljamo vremenom, internom komunikacijom i svim operativnim procesima dok se kompanija širila a biznis rastao – u velikoj meri upravo zahvaljujući moćnoj i jedinstvenoj Beez platformi. Nakon višegodišnjeg rigoroznog testiranja, unapređenja i praktičnog dokazivanja njegove efikasnosti, Beez pratforma je lansirana i drugima stavljena na raspolaganje kao novo multifunkcionalno, prilagodljivo i pristupačno softversko rješenje za biznise različitih usmjerenja i stepena razvoja.

2

Implementacija Beez-a je brža i lakša

Nema sumnje da ne želite da gubite previše vremena na implementaciju novog poslovnog softvera – upravo suprotno: od prvog trenutka, on bi trebalo da vam štedi vreme. Dok su mnogi drugi ERP sistemi na neki način „nezgrapni” i „rigidni”, i samim tim komplikovani za primenu, Beez je kreiran baš tako da prevaziđe navedene izazove, pa je za lansiranje od trenutka izbora potrebno između dve i osam nedjelja.

Veoma responzivan i agilan, naš Beez tim će raditi zajedno sa vama na uspostavljanju i realizaciji plana za glatku integraciju, tokom celog procesa tranzicije na novi sistem. Bez obzira na iskustvo koje vaš tim poseduje, Beez tim će osigurati da vaš menadžment i zaposleni u potpunosti ovladaju celim softverom, i brzo kapitalizuju prednosti ovako obuhvatnog i moćnog IT rešenja za napredno poslovanje.

3

Primena Beez-a brzo će se pretvoriti u uspeh za vašu kompaniju.

Neće proći dugo pre nego što uvidite konkretnu, materijalnu vrijednost centralizovanog i organizovanog sistema koji povezuje sve vaše ljude i procese. On će vam omogućiti da:

• Pojednostavite i uredite operativne procese
• Digitalizujete i ubrzate procese dok redukujete papirologiju
• Korisitite trenutne, bezbedne i uvek dostupne podatke
• Fokusirate se na prioritete i jasno definisane procedure i uloge
• Efikasnije koristite resurse i uštedite
• Predvidite i upravljate rizicima i greškama sa lakoćom
• Brže lansirate nove proizvode
• Podignete nivo odgovornosti, motivacije i proaktivnosti
• Unapredite nivo komunikacije i saradnje na nivou cijele kompanije

4

Svi vaši timovi će napredovati uz Beez.

Od Office menadžmenta do Nabavke, od HR-a do Prodaje & Prodavnice, preko Distribucije, Magacina do bilo kog drugog sektora unutar kompanije, upotreba Beez softvera omogućiće svima u vašem timu, odnosno timovima, da prosperiraju i osjete konkretne benefite.

Administratori u firmi biće u prilici da kontolišu ko i kako ima pristup softveru i njegovim različitim aspektima, i na taj način omoguće da upotreba Beez softvera bude maksimalno efikasna.

Zbog činjenice da je Beez 100% „cloud-based“ i da mu je moguće pristupiti sa bilo kog uređaja, svako može da koristi Beez preko bilo kog standardnog pretraživača, što saradnju čini jednostavnijom i lakšom, a cjelokupno iskustvo daleko prijatnijim, odnosno više „user-friendly“.

5

Beez je kreiran baš za vas.

Nakon što temeljno izanaliziramo profil i karakteristike vaše kompanije, dobićete najbolji mogući softverski paket, idealan za vas.

Takođe, možete i sami kreirati paket, i odabrati da implementirate funkcije koje odgovaraju specifičnim potrebama vašeg poslovanja. Takav prilagođeni pristup može samo da poveća vrednost ove strateške investicije jer ide u korist vaših zaposlenih, omogućava efikasniji rad uređaja, lakše cjelokupno obavljanje posla, i na kraju, zadovoljnog klijenta.

Na ovaj način, na Beez ne treba gledati kao na trošak, već kao na vrlo važnu odluku koja će se isplatiti i prije nego što mislite. Što prije dopustite Beez timu da detektuje izazove i probleme sa kojima se vaš biznis suočava, pre će se i pronaći i primjeniti dekvatna rješenja koja otklanjaju probleme.

6

Beez je pouzdan.

Uz ugrađen „cloud“ sistem bezbjednosti, bićete zaštićeni u svakom trenutku 24 časa dnevno, 7 dana u nedelji. S druge strane, naš softver će vam omogućiti veći nivo privatnosti i zaštite podataka uz „roll-based“ odobrenje pristupa i kontrole, što znači da pravi podaci idu pravim primaocima. Uz to, putem ovog centralizovanog sistema pojačane sigurnosti imaćete neometan pristup sa bilo kog mobilnog uređaja ili ekrana. A ukoliko vam zatreba bilo kakva pomoć, naš tim za podršku će vam u svakom trenutku biti na raspolaganju i odmah reagovati.

7

Beez uvijek odgovara na pitanja i razmatra svaki poseban zahtjev.

Uz nas se nikad nećete osjećati kao da ste prepušteni sami sebi kada je u pitanju neka nova IT procedura. Svi vaši zahtjevi biće razmotreni i na njih ćemo odgovoriti na najbolji mogući način. Od prvog kontakta i konsultacija, tj. od samog početka tranzicije na Beez pa do sticanja vještina visoke stručnosti, biće vam dodjeljen ekspert koji je odgovoran za vašu punu poslovnu satisfakciju. Ako vam bude potrebna neka dodatna obuka koja izlazi iz standardnih procedura, na raspolaganju će vam biti Beez savetnik sa kojim ćete proći kroz dodatne opcije i pronaći optimalno rješenje za vas.

U slučaju da vam zatreba momentalna pomoć, Help Center integrisan u sam Beez softver će vam omogućiti pristup člancima, video instrukcijama ili konsultacijama po bilo kom pitanju u vezi sa novim softverom.

8

Sada je idealan trenutak da predjete na Beez.

Možda se pitate kada je pravi trenutak da pređete na Beez.
Naš moćni softver je baš sada idealan za vaš biznis ako:

  • ste u procesu podizanja kvaliteta
  • širite obim i opseg poslovanja ili uvodite nove sektore
  • suočavate se sa jačanjem i rastom konkurencije
  • ulazite na novo tržište
  • radite na poboljšanju efikasnosti razvoja proizvoda
  • želite da poboljšate integraciju i saradnju svih timova

Solutions

Beez Office

Beez Office

Upravljajte podacima kompanije, dokumentima, profilima zaposlenih, procesima usklađivanja sa regulativom i organizacionom strukturom. Optimizujte resurse i unaprijedite saradnju kroz bezbjedan i centralizovan sistem koji se lako koristi.

Beez Business

Beez Business

Uspostavite punu kontrolu nad veoma važnim i suštinskim procesima, kao što su nabavka, proizvodnja i maloprodaja, birajući jedno od naših predefinisanih poslovnih rješenja. Ili jednostvano kreirajte paket po vašoj meri, sa funkcionalnostima koje odgovaraju vašim jedinstvenim poslovnim potrebama.

Beez Enterprise

Beez Enterprise

Povežite čitav poslovni arhipelag i upravljajte moćnim sistemskim operacijama kroz centralizovan sistem koji prati kompletan put vašeg proizvoda - od početka do kraja: od upravljanja sirovinama, preko proizvodnje i operativnih zadataka, do porudžbine, isporuke i naplate finalnog proizvoda na mestu prodaje.

Beez Office
Beez Office

Upravljajte podacima kompanije, dokumentima, profilima zaposlenih, procesima usklađivanja sa regulativom i organizacionom strukturom. Optimizujte resurse i unaprijedite saradnju kroz bezbjedan i centralizovan sistem koji se lako koristi.

Beez Business
Beez Business

Uspostavite punu kontrolu nad veoma važnim i suštinskim procesima, kao što su nabavka, proizvodnja i maloprodaja, birajući jedno od naših predefinisanih poslovnih rješenja. Ili jednostvano kreirajte paket po vašoj meri, sa funkcionalnostima koje odgovaraju vašim jedinstvenim poslovnim potrebama.

Beez Enterprise
Beez Enterprise

Povežite čitav poslovni arhipelag i upravljajte moćnim sistemskim operacijama kroz centralizovan sistem koji prati kompletan put vašeg proizvoda - od početka do kraja: od upravljanja sirovinama, preko proizvodnje i operativnih zadataka, do porudžbine, isporuke i naplate finalnog proizvoda na mestu prodaje.

right
left

Omogućite svom timu da koristi Beez već danas.

Omogućite svom timu da koristi Beez već danas.

Zato što vrijeme nije novac. Vrijeme je puno novca.