busy made easy

Beez Business

Specijalizovani ERP programski paketi za upravljanje suštinskim poslovnim aktivnostima kao što su nabavka, proizvodnja i prodaja. U slučaju da želite dodatne personalizovane mogućnosti, napravićemo paket po meri vašeg biznisa.

Beez Business

Upravljanje lancem snabdijevanja

Upravljajte svim poslovnim procesima putem centralizovanog sistema

Pružite vrhunsku uslugu kupcima skraćivanjem vremena realizacije narudžbe i naplate

Predvidite obim potražnje i otpreme da biste unapredili planskladištenja i transporta

Uskladite čitav proces – od nabavke, skladištenja, narudžbi do isporuke i evidencije naplate

Screenshot

Saznajte više o specifičnim funkcionalnostima uključenih modula:

Registracija podataka u sistem

Raspolažite svim važnim podacima za kontrolu poslovanja koristeći centralni registar podataka koji sadrži sve neophodne informacije o poslovnim procesima, kao i sve podatke o kupcima, partnerima, proizvodima, organizacionoj strukturi i imovini kompanije.

Konfiguracija obaveznih polja

Osigurajte da svi potrebni podaci budu unijeti u sistem kreiranjem obaveznih polja koje zaduženi korisnik mora da ispuni.

Unos kroz poslovni tok

Iskoristite prednosti sveobuhvatnog prikupljanja podataka. Kreiranjem zahtjeva za unos podataka u sistem započinje poslovni tok unosa, u kojem podatak o proizvodu ili partneru kruži kroz kompaniju, a svaki od korisnika definisanih u poslovnom toku je zadužen za unos podataka iz svog domena u sistem.

Automatizacija fakturisanja isporučene robe ili narudžbi

Kreirajte fakture sa referencom na isporučenu robu, predračun ili narudžbu kupca. Sistem će automatski realizovane isporuke i potvrđene narudžbe pripremiti za naplatu i nakon izrade fakture proslediti u računovodstveni sistem.

Upravljanje pretplatom i automatsko obnavljanje

Pojednostavite proces naplate kada je reč o kupcima koji su pretplaćeni na vašu robu ili usluge kroz automatsko kreiranje faktura i obnavljanje pretplate prema utvrđenom periodu obnavljanja.

Konsolidacija naloga za naplatu

Smanjite papirologiju i ubrzajte proces naplate organizujući naplatu iz više referentnih transakcija prema jednom kupcu u jednu fakturu.

Prilagođavanje modela naplate

Uskladite proces naplate sa specifičnim ugovorima i zahtevima kupaca. Putem predložaka za fakturisanje korisnik može da prilagodi pravila fakturisanja, uključujući i pravila o rabatima i načinu naplate.

Kontrola zaliha

Obezbijedite željeni nivo zaliha u skladištu podešavanjem pravila poput maksimalne i minimalne količina proizvoda. Osigurajte kontinuitet zaliha kroz automatsko naručivanje proizvoda koji su ispod željenog nivoa.

Praćenje serija, lota i lokacije artikala

Obezbijedite sljedivost zaliha prikupljanjem i identifikacijom svih povezanih informacija i transakcija - od ulaznih serija, lot identifikacije, istorije lokacija, do izlaznih serija.

Hijerarhijska struktura skladišta

Lakše i preciznije locirajte zalihe u skladištu. Podijelite fizičke lokacije u hijerarhijsku strukturu sa mikrolokacijama kojima se jednostavnije pristupa.

Optimizacija skladišta

Optimizujte mjesta na kojima čuvate zalihu i prilagodili se specifičnim uslovima u skladištu u bilo kom trenutku. Iskoristite parametre za podešavanje lokacija kao što su mapiranje lokacija u skladištu, rezervacija lokacija i mikroloacija, i definisanje dozvoljene nosivosti i volumena.

Standardne operacije

Optimizujte mjesta na kojima čuvate zalihu i prilagodili se specifičnim uslovima u skladištu u bilo kom trenutku. Iskoristite parametre za podešavanje lokacija kao što su mapiranje lokacija u skladištu, rezervacija lokacija i mikroloacija, i definisanje dozvoljene nosivosti i volumena.

Zbirne operacije

Upravljanje skladišnim operacijama je presudno za povećanje produktivnosti. Pomoću zbirnih operacija možete izvršavati operacije u jednoj seriji prateći putanju kojom vas usmjerava sistem ili odabirom alternativnih lokacija.

Prilagođavanje operacija zalihama

Optimizujte zalihe putem funkcija koje predlažu najoptimalnije artikle za preuzimanje sa polica prilikom izdavanja, vodeći se odabranom strategijom izdavanja sa skladišta, poput FEFO i FIFO pristupa.

Generisanje barkod oznaka i naljepnica

Upišite barkod oznake direktno po prijemu robe u sistem i pošaljite naljepnice na štampu sa mobilnog uređaja.

Centralizovano naručivanje

Povećajte učinak prodaje i nabavke kroz centralizovan sistem naručivanja koji objedinjuje narudžbe poslovnih jedinica, kupaca i komercijalista na terenu.

Kontrola kupovine

Smanjite troškove nabavke usmjeravanjem kupovine na osnovu realne potrošnje i potreba kompanije. Konfigurišite pravila naručivanja i postupka odobravanja kupovine.

Rangiranje primljenih pošiljki

Osigurajte da naručena roba bude isporučena na dogovoreni datum i ispuni zahtjeve i kriterijume kvaliteta. Koristite funkcije rangiranja svake pojedinačne isporuke od dobavljača.

Obrasci naručivanja

Pojednostavite kupovinu i prodaju robe i usluga koristeći unaprijed definisane partnere, asortimane, cijene. Predvidite zahtjeve i potrebne zalihe na osnovu obrazaca naručivanja.

Specifikacije pakovanja

Umanjite oštećenja robe i osigurajte maksimalnu iskoristivost transportnih resursa putem specifikacija pakovanja u kojima možete definisati materijale za pakovanje, kreirati različite varijante pakovanja za isti proizvod i povezati transportne pakete u hijerarhiju.

Instrukcije za pakovanje

Optimizujte proces pripreme proizvoda za isporuku kroz sistem koji vodi računa o specifikacijama pakovanja za određeni proizvod i redoslijedu isporuka.

Masovno pakovanje

Pojednostavite proces pakovanja uz pomoć funkcionalnosti za zbirno pakovanje prema lotovima.

Naljepnice i označavanje

Obezbijedite da se roba transportuje na ispravan način i isporuči na pravu lokaciju kroz označavanje paketa tačnim i svim potrebnim informacijama.

Planiranje transporta

Optimizujte vreme i raspored transporta na osnovu naručenih isporuka. Zakažite vozila za isporuku na osnovu kapaciteta vozila i obima isporuke. Kreirani zadatak dodijelite vozaču koji će automatski biti obavješten o zaduženom vozilu i transportnoj ruti.

Praćenje popunjenosti kapaciteta

Optimizujte vreme i raspored transporta na osnovu naručenih isporuka. Zakažite vozila za isporuku na osnovu kapaciteta vozila i obima isporuke. Kreirani zadatak dodijelite vozaču koji će automatski biti obavješten o zaduženom vozilu i transportnoj ruti.

Nadzor nad isporukama i sljedivost

Pratite status vaših isporuka u realnom vremena - od trenutka utovara na kapiji do isporuke na predviđenoj lokaciji. Detalji isporuke sadrže sve informacije koje omogućavaju praćenje sljedivosti.

Revers i povrat ambalaže

Evidentirajte povrat i revers ambalaže direktno na lokaciji kupca. Vozač će na lokaciji evidentirati količinu povratne ambalaže koju kupac vraća i količinu koju predaje kupcu na revers.

Praćenje individualnih troškova vozila

Steknite potpun uvid u finansijsku sliku vlasništva nad vozilom i osigurajte da vaša imovina ostane profitabilna. Pratite operativne troškove svakog vozila u realnom vremenu putem izvještaja o svim bitnim parametrima - od troškova održavanja do cijene goriva po pređenom kilometru.

Centralizovano čuvanje podataka

Čuvajte sve podatke o vozilu na jednom mjestu - od podataka o lizingu, registraciji i pregledu vozila, do tehničkih specifikacija i pregledu rezervnih dijelova za vozilo.

Hronološki dnevnik vozila

Pratite hronološku evidenciju o plaćanju najma, putarina, prekršaja, parkinga, pređene distance, informacije o vozačima koji su dodjeljivani vozilu i pređenim lokacijama.

Planiranje servisa i licenci za vozilo

Planirajte redovne servisne aktivnosti na vozilu na osnovu datuma ili pređene distance. Sistem će vas automatski obavijestiti dospijećem naloga za produženje registracije ili za redovan servis vozila.

Centralizovnao čuvanje dokumenata

Čuvajte sve dokumente kompanije u centralizovanom, bezbjednom sistemu koji vam omogućava lako pronalaženje dokumenata i pristup sa bilo kojeg mjesta putem računara, mobilnog uređaja ili tableta.

Kontrola pristupa dokumentima

Čuvajte sve dokumente kompanije u centralizovanom, bezbjednom sistemu koji vam omogućava lako pronalaženje dokumenata i pristup sa bilo kojeg mjesta putem računara, mobilnog uređaja ili tableta.

Usaglašenost sa standardima

Obezbjedite usaglašenost sa globanim i industrijskim standardima putem revizije dokumenata koja osigurava pristup i korišćenje samo poslednje odobrene verzije.

Revizija i kontrola dokumenata

Unaprijedite saradnju među kolegama tako što ćete olakšati rad na kreiranju i izmjenama dokumenata u procesu revizije. Definišite ko može pristupiti informacijama konfigurisanjem uloga korisnika i pratite sve izmjene tokom procesa kroz pregled istorije revizije.

Izrada i podešavanje standardizovanih obrazaca za reviziju

Ubrzajte procese revizije. Definišite predloške obrazaca za reviziju i kontrolne liste koje se mogu ponovo koristiti prilikom sprovođenja svake naredne revizije.

Definisanje, distribucija i izvođenje korektivno-preventivnih (K-P) aktivnosti

Obezbjedite da sve aktivnosti idu u pravom smeru. Kreirajte akcioni plan za sprovođenje K-P mjera, dodijelite zadatke izabranim članovima tima i pratite napredak u realizaciji planova.

Priprema izvještaja o neusaglašenostima i mjerama kontrole

Sprovedite reviziju, identifikujte neusaglašenosti i pratite uspješnost realizacije korektivnih i preventivnih mjera kroz izradu izvještaja o reviziji i usklađivanju sa standardima kvaliteta.

Mogućnost prilagođavanja

Prilagodite postojeće obrasce i tok evidentiranja neusaglašenosti na osnovu specifičnih potreba vaše kompanije. Konfigurišite korisničke uloge i budite u toku sa fazama kroz koje evidencija prolazi.

Integrisana platforma za rad

Prilagodite postojeće obrasce i tok evidentiranja neusaglašenosti na osnovu specifičnih potreba vaše kompanije. Konfigurišite korisničke uloge i budite u toku sa fazama kroz koje evidencija prolazi.

Organizacija timova i aktivnosti

Sinhronizirajte timske aktivnosti, organizujte razgovore i razmjene dokumenata na jednom mjestu. U odnosu na temu i nivo povjerljivosti, birajte zaposlene koji učestvuju u određenom razgovoru i vide odgovarajuće dokumente.

Kreiranje planova, raspodele zadataka i datoteka

Koristite jednostavan alat za planiranje kako biste upravljali aktivnostima – od individualnih do timskih projekata. Planirajte i organizujte kratkoročne i dugoročne aktivnosti sa lakoćom i preciznošću.

Konfiguracija obavještenja

Konfigurišite koja obavještenja želite da dobijate kako biste filtrirali samo one informacije koje su od značaja za vas ili za vaš tim.

Dizajniranje kadrovske strukture

Dizajnirajte svoju organizacionu strukturu na način da podrži vašu poslovnu strategiju i omogući vam uvid u trenutnu i buduću potražnju za radnom snagom.

Profil zaposlenih

Steknite uvid u efikasnost i troškove radne snage kroz detaljan pregled realizovanih vremena rada, izostanaka, radnih zadataka, zarada, nagrada i sankcija zaposlenih.

Interaktivna analitika

Donosite važne odluke po pitanju kadrovske politike uz pomoć preciznih podataka. Prikupite ključne metrike analitike ljudskih resursa i identifikujte rizike i mogućnosti pomoću vizuelne i interaktivne analitike.

Pristup informacijama zasnovan na korisničkim privilegijama

Osigurajte prijeko potrebnu bezbjednost podataka zasnovanu na predefinisanim korisničkim privilegijama kako biste preduprijedili zloupotrebe ličnih ili osjetljivih podataka o zaposlenima.

Planiranje smjena

Pojednostavite složenost planiranja radne snage i prilagodite stručnost zaposlenog u odnosu na težinu zadatka. Ubrzajte dinamiku rada i uštedite vrijeme kreirajući kalendar smjena, kopirajući planove u obrasce, zakazujući ponavljanja i prenošenje planova u narednu sedmicu ili mjesec.

Transparentno upravljanje radnim vremenom

Neka svi zaposleni budu u toku i uključeni u procese. Pružite im mogućnost da vide urađeno, zatraže odsustvo i budu u toku sa najnovijim izmjenama u planu rada.

Rekapitulacija rada

Smanjite greške prilikom obračuna zarada zaposlenih kroz automatsko i precizno obračunavanje ostvarenog vrijemena rada.

Analitika vremena

Pratite trendove rada kroz mjesečne, kvartalne i godišnje periode. Identifikujte potrebe poslovnih procesa i trendove u radu preduzeća kako biste na vrijeme preduzeli odgovarajuće i važne mjere.
Registracija podataka u sistem Raspolažite svim važnim podacima za kontrolu poslovanja koristeći centralni registar podataka koji sadrži sve neophodne informacije o poslovnim procesima, kao i sve podatke o kupcima, partnerima, proizvodima, organizacionoj strukturi i imovini kompanije.
Konfiguracija obaveznih polja Osigurajte da svi potrebni podaci budu unijeti u sistem kreiranjem obaveznih polja koje zaduženi korisnik mora da ispuni.
Unos kroz poslovni tok Iskoristite prednosti sveobuhvatnog prikupljanja podataka. Kreiranjem zahtjeva za unos podataka u sistem započinje poslovni tok unosa, u kojem podatak o proizvodu ili partneru kruži kroz kompaniju, a svaki od korisnika definisanih u poslovnom toku je zadužen za unos podataka iz svog domena u sistem.
Automatizacija fakturisanja isporučene robe ili narudžbi Kreirajte fakture sa referencom na isporučenu robu, predračun ili narudžbu kupca. Sistem će automatski realizovane isporuke i potvrđene narudžbe pripremiti za naplatu i nakon izrade fakture proslediti u računovodstveni sistem.
Upravljanje pretplatom i automatsko obnavljanje Pojednostavite proces naplate kada je reč o kupcima koji su pretplaćeni na vašu robu ili usluge kroz automatsko kreiranje faktura i obnavljanje pretplate prema utvrđenom periodu obnavljanja.
Konsolidacija naloga za naplatu Smanjite papirologiju i ubrzajte proces naplate organizujući naplatu iz više referentnih transakcija prema jednom kupcu u jednu fakturu.
Prilagođavanje modela naplate Uskladite proces naplate sa specifičnim ugovorima i zahtevima kupaca. Putem predložaka za fakturisanje korisnik može da prilagodi pravila fakturisanja, uključujući i pravila o rabatima i načinu naplate.
Kontrola zaliha Obezbijedite željeni nivo zaliha u skladištu podešavanjem pravila poput maksimalne i minimalne količina proizvoda. Osigurajte kontinuitet zaliha kroz automatsko naručivanje proizvoda koji su ispod željenog nivoa.
Praćenje serija, lota i lokacije artikala Obezbijedite sljedivost zaliha prikupljanjem i identifikacijom svih povezanih informacija i transakcija - od ulaznih serija, lot identifikacije, istorije lokacija, do izlaznih serija.
Hijerarhijska struktura skladišta Lakše i preciznije locirajte zalihe u skladištu. Podijelite fizičke lokacije u hijerarhijsku strukturu sa mikrolokacijama kojima se jednostavnije pristupa.
Optimizacija skladišta Optimizujte mjesta na kojima čuvate zalihu i prilagodili se specifičnim uslovima u skladištu u bilo kom trenutku. Iskoristite parametre za podešavanje lokacija kao što su mapiranje lokacija u skladištu, rezervacija lokacija i mikroloacija, i definisanje dozvoljene nosivosti i volumena.
Standardne operacije Optimizujte mjesta na kojima čuvate zalihu i prilagodili se specifičnim uslovima u skladištu u bilo kom trenutku. Iskoristite parametre za podešavanje lokacija kao što su mapiranje lokacija u skladištu, rezervacija lokacija i mikroloacija, i definisanje dozvoljene nosivosti i volumena.
Zbirne operacije Upravljanje skladišnim operacijama je presudno za povećanje produktivnosti. Pomoću zbirnih operacija možete izvršavati operacije u jednoj seriji prateći putanju kojom vas usmjerava sistem ili odabirom alternativnih lokacija.
Prilagođavanje operacija zalihama Optimizujte zalihe putem funkcija koje predlažu najoptimalnije artikle za preuzimanje sa polica prilikom izdavanja, vodeći se odabranom strategijom izdavanja sa skladišta, poput FEFO i FIFO pristupa.
Generisanje barkod oznaka i naljepnica Upišite barkod oznake direktno po prijemu robe u sistem i pošaljite naljepnice na štampu sa mobilnog uređaja.
Centralizovano naručivanje Povećajte učinak prodaje i nabavke kroz centralizovan sistem naručivanja koji objedinjuje narudžbe poslovnih jedinica, kupaca i komercijalista na terenu.
Kontrola kupovine Smanjite troškove nabavke usmjeravanjem kupovine na osnovu realne potrošnje i potreba kompanije. Konfigurišite pravila naručivanja i postupka odobravanja kupovine.
Rangiranje primljenih pošiljki Osigurajte da naručena roba bude isporučena na dogovoreni datum i ispuni zahtjeve i kriterijume kvaliteta. Koristite funkcije rangiranja svake pojedinačne isporuke od dobavljača.
Obrasci naručivanja Pojednostavite kupovinu i prodaju robe i usluga koristeći unaprijed definisane partnere, asortimane, cijene. Predvidite zahtjeve i potrebne zalihe na osnovu obrazaca naručivanja.
Specifikacije pakovanja Umanjite oštećenja robe i osigurajte maksimalnu iskoristivost transportnih resursa putem specifikacija pakovanja u kojima možete definisati materijale za pakovanje, kreirati različite varijante pakovanja za isti proizvod i povezati transportne pakete u hijerarhiju.
Instrukcije za pakovanje Optimizujte proces pripreme proizvoda za isporuku kroz sistem koji vodi računa o specifikacijama pakovanja za određeni proizvod i redoslijedu isporuka.
Masovno pakovanje Pojednostavite proces pakovanja uz pomoć funkcionalnosti za zbirno pakovanje prema lotovima.
Naljepnice i označavanje Obezbijedite da se roba transportuje na ispravan način i isporuči na pravu lokaciju kroz označavanje paketa tačnim i svim potrebnim informacijama.
Planiranje transporta Optimizujte vreme i raspored transporta na osnovu naručenih isporuka. Zakažite vozila za isporuku na osnovu kapaciteta vozila i obima isporuke. Kreirani zadatak dodijelite vozaču koji će automatski biti obavješten o zaduženom vozilu i transportnoj ruti.
Praćenje popunjenosti kapaciteta Optimizujte vreme i raspored transporta na osnovu naručenih isporuka. Zakažite vozila za isporuku na osnovu kapaciteta vozila i obima isporuke. Kreirani zadatak dodijelite vozaču koji će automatski biti obavješten o zaduženom vozilu i transportnoj ruti.
Nadzor nad isporukama i sljedivost Pratite status vaših isporuka u realnom vremena - od trenutka utovara na kapiji do isporuke na predviđenoj lokaciji. Detalji isporuke sadrže sve informacije koje omogućavaju praćenje sljedivosti.
Revers i povrat ambalaže Evidentirajte povrat i revers ambalaže direktno na lokaciji kupca. Vozač će na lokaciji evidentirati količinu povratne ambalaže koju kupac vraća i količinu koju predaje kupcu na revers.
Praćenje individualnih troškova vozila Steknite potpun uvid u finansijsku sliku vlasništva nad vozilom i osigurajte da vaša imovina ostane profitabilna. Pratite operativne troškove svakog vozila u realnom vremenu putem izvještaja o svim bitnim parametrima - od troškova održavanja do cijene goriva po pređenom kilometru.
Centralizovano čuvanje podataka Čuvajte sve podatke o vozilu na jednom mjestu - od podataka o lizingu, registraciji i pregledu vozila, do tehničkih specifikacija i pregledu rezervnih dijelova za vozilo.
Hronološki dnevnik vozila Pratite hronološku evidenciju o plaćanju najma, putarina, prekršaja, parkinga, pređene distance, informacije o vozačima koji su dodjeljivani vozilu i pređenim lokacijama.
Planiranje servisa i licenci za vozilo Planirajte redovne servisne aktivnosti na vozilu na osnovu datuma ili pređene distance. Sistem će vas automatski obavijestiti dospijećem naloga za produženje registracije ili za redovan servis vozila.
Centralizovnao čuvanje dokumenata Čuvajte sve dokumente kompanije u centralizovanom, bezbjednom sistemu koji vam omogućava lako pronalaženje dokumenata i pristup sa bilo kojeg mjesta putem računara, mobilnog uređaja ili tableta.
Kontrola pristupa dokumentima Čuvajte sve dokumente kompanije u centralizovanom, bezbjednom sistemu koji vam omogućava lako pronalaženje dokumenata i pristup sa bilo kojeg mjesta putem računara, mobilnog uređaja ili tableta.
Usaglašenost sa standardima Obezbjedite usaglašenost sa globanim i industrijskim standardima putem revizije dokumenata koja osigurava pristup i korišćenje samo poslednje odobrene verzije.
Revizija i kontrola dokumenata Unaprijedite saradnju među kolegama tako što ćete olakšati rad na kreiranju i izmjenama dokumenata u procesu revizije. Definišite ko može pristupiti informacijama konfigurisanjem uloga korisnika i pratite sve izmjene tokom procesa kroz pregled istorije revizije.
Izrada i podešavanje standardizovanih obrazaca za reviziju Ubrzajte procese revizije. Definišite predloške obrazaca za reviziju i kontrolne liste koje se mogu ponovo koristiti prilikom sprovođenja svake naredne revizije.
Definisanje, distribucija i izvođenje korektivno-preventivnih (K-P) aktivnosti Obezbjedite da sve aktivnosti idu u pravom smeru. Kreirajte akcioni plan za sprovođenje K-P mjera, dodijelite zadatke izabranim članovima tima i pratite napredak u realizaciji planova.
Priprema izvještaja o neusaglašenostima i mjerama kontrole Sprovedite reviziju, identifikujte neusaglašenosti i pratite uspješnost realizacije korektivnih i preventivnih mjera kroz izradu izvještaja o reviziji i usklađivanju sa standardima kvaliteta.
Mogućnost prilagođavanja Prilagodite postojeće obrasce i tok evidentiranja neusaglašenosti na osnovu specifičnih potreba vaše kompanije. Konfigurišite korisničke uloge i budite u toku sa fazama kroz koje evidencija prolazi.
Integrisana platforma za rad Prilagodite postojeće obrasce i tok evidentiranja neusaglašenosti na osnovu specifičnih potreba vaše kompanije. Konfigurišite korisničke uloge i budite u toku sa fazama kroz koje evidencija prolazi.
Organizacija timova i aktivnosti Sinhronizirajte timske aktivnosti, organizujte razgovore i razmjene dokumenata na jednom mjestu. U odnosu na temu i nivo povjerljivosti, birajte zaposlene koji učestvuju u određenom razgovoru i vide odgovarajuće dokumente.
Kreiranje planova, raspodele zadataka i datoteka Koristite jednostavan alat za planiranje kako biste upravljali aktivnostima – od individualnih do timskih projekata. Planirajte i organizujte kratkoročne i dugoročne aktivnosti sa lakoćom i preciznošću.
Konfiguracija obavještenja Konfigurišite koja obavještenja želite da dobijate kako biste filtrirali samo one informacije koje su od značaja za vas ili za vaš tim.
Dizajniranje kadrovske strukture Dizajnirajte svoju organizacionu strukturu na način da podrži vašu poslovnu strategiju i omogući vam uvid u trenutnu i buduću potražnju za radnom snagom.
Profil zaposlenih Steknite uvid u efikasnost i troškove radne snage kroz detaljan pregled realizovanih vremena rada, izostanaka, radnih zadataka, zarada, nagrada i sankcija zaposlenih.
Interaktivna analitika Donosite važne odluke po pitanju kadrovske politike uz pomoć preciznih podataka. Prikupite ključne metrike analitike ljudskih resursa i identifikujte rizike i mogućnosti pomoću vizuelne i interaktivne analitike.
Pristup informacijama zasnovan na korisničkim privilegijama Osigurajte prijeko potrebnu bezbjednost podataka zasnovanu na predefinisanim korisničkim privilegijama kako biste preduprijedili zloupotrebe ličnih ili osjetljivih podataka o zaposlenima.
Planiranje smjena Pojednostavite složenost planiranja radne snage i prilagodite stručnost zaposlenog u odnosu na težinu zadatka. Ubrzajte dinamiku rada i uštedite vrijeme kreirajući kalendar smjena, kopirajući planove u obrasce, zakazujući ponavljanja i prenošenje planova u narednu sedmicu ili mjesec.
Transparentno upravljanje radnim vremenom Neka svi zaposleni budu u toku i uključeni u procese. Pružite im mogućnost da vide urađeno, zatraže odsustvo i budu u toku sa najnovijim izmjenama u planu rada.
Rekapitulacija rada Smanjite greške prilikom obračuna zarada zaposlenih kroz automatsko i precizno obračunavanje ostvarenog vrijemena rada.
Analitika vremena Pratite trendove rada kroz mjesečne, kvartalne i godišnje periode. Identifikujte potrebe poslovnih procesa i trendove u radu preduzeća kako biste na vrijeme preduzeli odgovarajuće i važne mjere.
right
left

Upravljanje maloprodajnom mrežom

Unapredite važne operacije kao što su naručivanje, ocjenjivanje dobavljača i prijavljivanje neusaglašenosti

Uskladite prodajne podatke sa stvarnim stanjem zaliha u realnom vremenu

Upravljajte promocijama, cijenama i programima lojalnosti sa centralne lokacije

Osigurajte besprekoran rad i u offline režimu

Screenshot

Saznajte više o specifičnim funkcionalnostima uključenih modula:

Intuitivan interfejs

Od jednostavnih podešavanja do izvještaja relevantnih za zaposlene u maloprodajnim jedinicama, intuitivan dizajn terminala smanjuje vrijeme i troškove obuke zaposlenih. Maloprodajne transakcije se realizuju sa lakoćom i brzinom koja pruža korisnicima najbolje iskustvo.

Program lojalnosti

Prikupljajte informacije o vašim korisnicima putem programa lojalnosti, kreirajući specifične pakete i promocije za lojalne kupce. Omogućite klijentima ugodnije iskustvo kupovine putem e-novčanika i plaćanja putem uređaja.

Kuhinja

Pored standardnih funkcionalnosti terminala, kao što su upravljanje prodajom i blagajnom, na raspolaganju su vam i napredne funkcionalnosti za upravljanje nalozima za proizvodnju direktno iz maloprodajne jedinice. Kroz modul “Kuhinja” korisnik direktno u maloprodajnoj jedinici kreira nalog za proizvodnju neophodnih gotovih proizvoda i automatski evidentira utrošak sirovina na osnovu podešenih recepata.

Offline i online režim

Osigurajte neometan i pouzdan rad terminala u slučaju prekida mrežne konekcije sa cloud okruženjem, kroz Beez terminale koji podržavaju rad i u offline režimu.

Centralizovano naručivanje

Povećajte učinak prodaje i nabavke kroz centralizovan sistem naručivanja koji objedinjuje narudžbe poslovnih jedinica, kupaca i komercijalista na terenu.

Kontrola kupovine

Smanjite troškove nabavke usmjeravanjem kupovine na osnovu realne potrošnje i potreba kompanije. Konfigurišite pravila naručivanja i postupka odobravanja kupovine.

Rangiranje primljenih pošiljki

Osigurajte da naručena roba bude isporučena na dogovoreni datum i ispuni zahtjeve i kriterijume kvaliteta. Koristite funkcije rangiranja svake pojedinačne isporuke od dobavljača.

Obrasci naručivanja

Pojednostavite kupovinu i prodaju robe i usluga koristeći unaprijed definisane partnere, asortimane, cijene. Predvidite zahtjeve i potrebne zalihe na osnovu obrazaca naručivanja.

Integrisana platforma za rad

Prilagodite postojeće obrasce i tok evidentiranja neusaglašenosti na osnovu specifičnih potreba vaše kompanije. Konfigurišite korisničke uloge i budite u toku sa fazama kroz koje evidencija prolazi.

Organizacija timova i aktivnosti

Sinhronizirajte timske aktivnosti, organizujte razgovore i razmjene dokumenata na jednom mjestu. U odnosu na temu i nivo povjerljivosti, birajte zaposlene koji učestvuju u određenom razgovoru i vide odgovarajuće dokumente.

Kreiranje planova, raspodele zadataka i datoteka

Koristite jednostavan alat za planiranje kako biste upravljali aktivnostima – od individualnih do timskih projekata. Planirajte i organizujte kratkoročne i dugoročne aktivnosti sa lakoćom i preciznošću.

Konfiguracija obavještenja

Konfigurišite koja obavještenja želite da dobijate kako biste filtrirali samo one informacije koje su od značaja za vas ili za vaš tim.

Planiranje smjena

Pojednostavite složenost planiranja radne snage i prilagodite stručnost zaposlenog u odnosu na težinu zadatka. Ubrzajte dinamiku rada i uštedite vrijeme kreirajući kalendar smjena, kopirajući planove u obrasce, zakazujući ponavljanja i prenošenje planova u narednu sedmicu ili mjesec.

Transparentno upravljanje radnim vremenom

Neka svi zaposleni budu u toku i uključeni u procese. Pružite im mogućnost da vide urađeno, zatraže odsustvo i budu u toku sa najnovijim izmjenama u planu rada.

Rekapitulacija rada

Smanjite greške prilikom obračuna zarada zaposlenih kroz automatsko i precizno obračunavanje ostvarenog vrijemena rada.

Analitika vremena

Pratite trendove rada kroz mjesečne, kvartalne i godišnje periode. Identifikujte potrebe poslovnih procesa i trendove u radu preduzeća kako biste na vrijeme preduzeli odgovarajuće i važne mjere.

Centralizovnao čuvanje dokumenata

Čuvajte sve dokumente kompanije u centralizovanom, bezbjednom sistemu koji vam omogućava lako pronalaženje dokumenata i pristup sa bilo kojeg mjesta putem računara, mobilnog uređaja ili tableta.

Kontrola pristupa dokumentima

Čuvajte sve dokumente kompanije u centralizovanom, bezbjednom sistemu koji vam omogućava lako pronalaženje dokumenata i pristup sa bilo kojeg mjesta putem računara, mobilnog uređaja ili tableta.

Usaglašenost sa standardima

Obezbjedite usaglašenost sa globanim i industrijskim standardima putem revizije dokumenata koja osigurava pristup i korišćenje samo poslednje odobrene verzije.

Revizija i kontrola dokumenata

Unaprijedite saradnju među kolegama tako što ćete olakšati rad na kreiranju i izmjenama dokumenata u procesu revizije. Definišite ko može pristupiti informacijama konfigurisanjem uloga korisnika i pratite sve izmjene tokom procesa kroz pregled istorije revizije.

Izrada i podešavanje standardizovanih obrazaca za reviziju

Ubrzajte procese revizije. Definišite predloške obrazaca za reviziju i kontrolne liste koje se mogu ponovo koristiti prilikom sprovođenja svake naredne revizije.

Definisanje, distribucija i izvođenje korektivno-preventivnih (K-P) aktivnosti

Obezbjedite da sve aktivnosti idu u pravom smeru. Kreirajte akcioni plan za sprovođenje K-P mjera, dodijelite zadatke izabranim članovima tima i pratite napredak u realizaciji planova.

Priprema izvještaja o neusaglašenostima i mjerama kontrole

Sprovedite reviziju, identifikujte neusaglašenosti i pratite uspješnost realizacije korektivnih i preventivnih mjera kroz izradu izvještaja o reviziji i usklađivanju sa standardima kvaliteta.

Mogućnost prilagođavanja

Prilagodite postojeće obrasce i tok evidentiranja neusaglašenosti na osnovu specifičnih potreba vaše kompanije. Konfigurišite korisničke uloge i budite u toku sa fazama kroz koje evidencija prolazi.

Dizajniranje kadrovske strukture

Dizajnirajte svoju organizacionu strukturu na način da podrži vašu poslovnu strategiju i omogući vam uvid u trenutnu i buduću potražnju za radnom snagom.

Profil zaposlenih

Steknite uvid u efikasnost i troškove radne snage kroz detaljan pregled realizovanih vremena rada, izostanaka, radnih zadataka, zarada, nagrada i sankcija zaposlenih.

Interaktivna analitika

Donosite važne odluke po pitanju kadrovske politike uz pomoć preciznih podataka. Prikupite ključne metrike analitike ljudskih resursa i identifikujte rizike i mogućnosti pomoću vizuelne i interaktivne analitike.

Pristup informacijama zasnovan na korisničkim privilegijama

Osigurajte prijeko potrebnu bezbjednost podataka zasnovanu na predefinisanim korisničkim privilegijama kako biste preduprijedili zloupotrebe ličnih ili osjetljivih podataka o zaposlenima.
Intuitivan interfejs Od jednostavnih podešavanja do izvještaja relevantnih za zaposlene u maloprodajnim jedinicama, intuitivan dizajn terminala smanjuje vrijeme i troškove obuke zaposlenih. Maloprodajne transakcije se realizuju sa lakoćom i brzinom koja pruža korisnicima najbolje iskustvo.
Program lojalnosti Prikupljajte informacije o vašim korisnicima putem programa lojalnosti, kreirajući specifične pakete i promocije za lojalne kupce. Omogućite klijentima ugodnije iskustvo kupovine putem e-novčanika i plaćanja putem uređaja.
Kuhinja Pored standardnih funkcionalnosti terminala, kao što su upravljanje prodajom i blagajnom, na raspolaganju su vam i napredne funkcionalnosti za upravljanje nalozima za proizvodnju direktno iz maloprodajne jedinice. Kroz modul “Kuhinja” korisnik direktno u maloprodajnoj jedinici kreira nalog za proizvodnju neophodnih gotovih proizvoda i automatski evidentira utrošak sirovina na osnovu podešenih recepata.
Offline i online režim Osigurajte neometan i pouzdan rad terminala u slučaju prekida mrežne konekcije sa cloud okruženjem, kroz Beez terminale koji podržavaju rad i u offline režimu.
Centralizovano naručivanje Povećajte učinak prodaje i nabavke kroz centralizovan sistem naručivanja koji objedinjuje narudžbe poslovnih jedinica, kupaca i komercijalista na terenu.
Kontrola kupovine Smanjite troškove nabavke usmjeravanjem kupovine na osnovu realne potrošnje i potreba kompanije. Konfigurišite pravila naručivanja i postupka odobravanja kupovine.
Rangiranje primljenih pošiljki Osigurajte da naručena roba bude isporučena na dogovoreni datum i ispuni zahtjeve i kriterijume kvaliteta. Koristite funkcije rangiranja svake pojedinačne isporuke od dobavljača.
Obrasci naručivanja Pojednostavite kupovinu i prodaju robe i usluga koristeći unaprijed definisane partnere, asortimane, cijene. Predvidite zahtjeve i potrebne zalihe na osnovu obrazaca naručivanja.
Integrisana platforma za rad Prilagodite postojeće obrasce i tok evidentiranja neusaglašenosti na osnovu specifičnih potreba vaše kompanije. Konfigurišite korisničke uloge i budite u toku sa fazama kroz koje evidencija prolazi.
Organizacija timova i aktivnosti Sinhronizirajte timske aktivnosti, organizujte razgovore i razmjene dokumenata na jednom mjestu. U odnosu na temu i nivo povjerljivosti, birajte zaposlene koji učestvuju u određenom razgovoru i vide odgovarajuće dokumente.
Kreiranje planova, raspodele zadataka i datoteka Koristite jednostavan alat za planiranje kako biste upravljali aktivnostima – od individualnih do timskih projekata. Planirajte i organizujte kratkoročne i dugoročne aktivnosti sa lakoćom i preciznošću.
Konfiguracija obavještenja Konfigurišite koja obavještenja želite da dobijate kako biste filtrirali samo one informacije koje su od značaja za vas ili za vaš tim.
Planiranje smjena Pojednostavite složenost planiranja radne snage i prilagodite stručnost zaposlenog u odnosu na težinu zadatka. Ubrzajte dinamiku rada i uštedite vrijeme kreirajući kalendar smjena, kopirajući planove u obrasce, zakazujući ponavljanja i prenošenje planova u narednu sedmicu ili mjesec.
Transparentno upravljanje radnim vremenom Neka svi zaposleni budu u toku i uključeni u procese. Pružite im mogućnost da vide urađeno, zatraže odsustvo i budu u toku sa najnovijim izmjenama u planu rada.
Rekapitulacija rada Smanjite greške prilikom obračuna zarada zaposlenih kroz automatsko i precizno obračunavanje ostvarenog vrijemena rada.
Analitika vremena Pratite trendove rada kroz mjesečne, kvartalne i godišnje periode. Identifikujte potrebe poslovnih procesa i trendove u radu preduzeća kako biste na vrijeme preduzeli odgovarajuće i važne mjere.
Centralizovnao čuvanje dokumenata Čuvajte sve dokumente kompanije u centralizovanom, bezbjednom sistemu koji vam omogućava lako pronalaženje dokumenata i pristup sa bilo kojeg mjesta putem računara, mobilnog uređaja ili tableta.
Kontrola pristupa dokumentima Čuvajte sve dokumente kompanije u centralizovanom, bezbjednom sistemu koji vam omogućava lako pronalaženje dokumenata i pristup sa bilo kojeg mjesta putem računara, mobilnog uređaja ili tableta.
Usaglašenost sa standardima Obezbjedite usaglašenost sa globanim i industrijskim standardima putem revizije dokumenata koja osigurava pristup i korišćenje samo poslednje odobrene verzije.
Revizija i kontrola dokumenata Unaprijedite saradnju među kolegama tako što ćete olakšati rad na kreiranju i izmjenama dokumenata u procesu revizije. Definišite ko može pristupiti informacijama konfigurisanjem uloga korisnika i pratite sve izmjene tokom procesa kroz pregled istorije revizije.
Izrada i podešavanje standardizovanih obrazaca za reviziju Ubrzajte procese revizije. Definišite predloške obrazaca za reviziju i kontrolne liste koje se mogu ponovo koristiti prilikom sprovođenja svake naredne revizije.
Definisanje, distribucija i izvođenje korektivno-preventivnih (K-P) aktivnosti Obezbjedite da sve aktivnosti idu u pravom smeru. Kreirajte akcioni plan za sprovođenje K-P mjera, dodijelite zadatke izabranim članovima tima i pratite napredak u realizaciji planova.
Priprema izvještaja o neusaglašenostima i mjerama kontrole Sprovedite reviziju, identifikujte neusaglašenosti i pratite uspješnost realizacije korektivnih i preventivnih mjera kroz izradu izvještaja o reviziji i usklađivanju sa standardima kvaliteta.
Mogućnost prilagođavanja Prilagodite postojeće obrasce i tok evidentiranja neusaglašenosti na osnovu specifičnih potreba vaše kompanije. Konfigurišite korisničke uloge i budite u toku sa fazama kroz koje evidencija prolazi.
Dizajniranje kadrovske strukture Dizajnirajte svoju organizacionu strukturu na način da podrži vašu poslovnu strategiju i omogući vam uvid u trenutnu i buduću potražnju za radnom snagom.
Profil zaposlenih Steknite uvid u efikasnost i troškove radne snage kroz detaljan pregled realizovanih vremena rada, izostanaka, radnih zadataka, zarada, nagrada i sankcija zaposlenih.
Interaktivna analitika Donosite važne odluke po pitanju kadrovske politike uz pomoć preciznih podataka. Prikupite ključne metrike analitike ljudskih resursa i identifikujte rizike i mogućnosti pomoću vizuelne i interaktivne analitike.
Pristup informacijama zasnovan na korisničkim privilegijama Osigurajte prijeko potrebnu bezbjednost podataka zasnovanu na predefinisanim korisničkim privilegijama kako biste preduprijedili zloupotrebe ličnih ili osjetljivih podataka o zaposlenima.
right
left

Upravljanje proizvodnjom

Optimizujete sve svoje radne centre i resurse preciznim planiranjem proizvodnje

Unapredite efikasnost naprednim planiranjem radnih naloga ismjena

Osigurajte da zalihe i troškovi proizvodnje budu u skladu sa realnim stanjem

Smanjite troškove koristeći se analitikom i analizom troškova održavanja

Screenshot

Saznajte više o specifičnim funkcionalnostima uključenih modula:

Upravljanje recepturama, operacijama i resursima

Konfigurišite i optimizujte sve svoje radne centre i resurse - mašine, proizvodne linije i napore zaposlenih. Definišite recepture, radne operacije i sve neophodne korake u proizvodnom procesu kako biste planirali kapacitet i raspored proizvodnih ciklusa.

Praćenje i analiza ponude i potražnje

Uskladite proizvodne kapacitete i ponudu sa trenutnim potrebama kupaca. Kroz uvid u dostupne sirovine, zalihe i raspoložive resurse osigurajte da uvek odgovorite na aktuelnu potražnju.

Planiranje i lansiranje proizvodnih naloga

Kontrolišite aktuelne kapacitete i moguća opterećenja resursa kroz planiranje proizvodnih naloga prema naručenim količinama ili prema optimalnim zalihama. Kreirajte raspored proizvodnih naloga prije lansiranja u proizvodnju i prilagodite radne liste dostupnim kapacitetima.

Analiza opterećenja resursa

Planirajte rad zaposlenih i izvršavanje proizvodnih naloga po smjenama u skladu sa aktuelnim opterećenjem resursa i planiranim količinama.

Upravljanje lansiranim nalozima

Izvršavajte aktivnosti na osnovu detaljnih instrukcija na radnim displejima. Kontrolišite status naloga u proizvodnom ciklusu: od preuzimanja na rad, prolaska kroz sve proizvodne faze i operacije, do kompletiranja naloga i ažuriranja zaliha u skladištu.

Ažuriranje zaliha i troškova proizvodnje u realnom vremenu

Uštedite vrijeme i novac praćenjem statusa proizvoda, sirovina i poluproizvoda u realnom vremenu. Osigurajte da zalihe i troškovi proizvodnje budu u svakom trenutku usklađeni sa realnim stanjem.

Sljedivost i serijska proizvodnja

Putem serijske proizvodnje i sljedivosti kontrolišite proizvodni tok, tako da se u proizvodnom ciklusu uvijek koriste odgovarajući lotovi i kontroliše uzorak materijala u proizvodima.

Analitika izvršavanja naloga

Kontrolišite efikasnost proizvodnih procesa i resursa koji su anagažovani u aktuelnom proizvodnom ciklusu putem analitike izvršavanja naloga dostupne u realnom vremenu. Po potrebi, vršite preraspodjelu resursa na odgovarajuće naloge.

Planiranje smjena

Pojednostavite složenost planiranja radne snage i prilagodite stručnost zaposlenog u odnosu na težinu zadatka. Ubrzajte dinamiku rada i uštedite vrijeme kreirajući kalendar smjena, kopirajući planove u obrasce, zakazujući ponavljanja i prenošenje planova u narednu sedmicu ili mjesec.

Transparentno upravljanje radnim vremenom

Neka svi zaposleni budu u toku i uključeni u procese. Pružite im mogućnost da vide urađeno, zatraže odsustvo i budu u toku sa najnovijim izmjenama u planu rada.

Rekapitulacija rada

Smanjite greške prilikom obračuna zarada zaposlenih kroz automatsko i precizno obračunavanje ostvarenog vrijemena rada.

Analitika vremena

Pratite trendove rada kroz mjesečne, kvartalne i godišnje periode. Identifikujte potrebe poslovnih procesa i trendove u radu preduzeća kako biste na vrijeme preduzeli odgovarajuće i važne mjere.

Registracija podataka u sistem

Raspolažite svim važnim podacima za kontrolu poslovanja koristeći centralni registar podataka koji sadrži sve neophodne informacije o poslovnim procesima, kao i sve podatke o kupcima, partnerima, proizvodima, organizacionoj strukturi i imovini kompanije.

Konfiguracija obaveznih polja

Osigurajte da svi potrebni podaci budu unijeti u sistem kreiranjem obaveznih polja koje zaduženi korisnik mora da ispuni.

Unos kroz poslovni tok

Iskoristite prednosti sveobuhvatnog prikupljanja podataka. Kreiranjem zahtjeva za unos podataka u sistem započinje poslovni tok unosa, u kojem podatak o proizvodu ili partneru kruži kroz kompaniju, a svaki od korisnika definisanih u poslovnom toku je zadužen za unos podataka iz svog domena u sistem.

Kontrola zaliha

Obezbijedite željeni nivo zaliha u skladištu podešavanjem pravila poput maksimalne i minimalne količina proizvoda. Osigurajte kontinuitet zaliha kroz automatsko naručivanje proizvoda koji su ispod željenog nivoa.

Praćenje serija, lota i lokacije artikala

Obezbijedite sljedivost zaliha prikupljanjem i identifikacijom svih povezanih informacija i transakcija - od ulaznih serija, lot identifikacije, istorije lokacija, do izlaznih serija.

Hijerarhijska struktura skladišta

Lakše i preciznije locirajte zalihe u skladištu. Podijelite fizičke lokacije u hijerarhijsku strukturu sa mikrolokacijama kojima se jednostavnije pristupa.

Optimizacija skladišta

Optimizujte mjesta na kojima čuvate zalihu i prilagodili se specifičnim uslovima u skladištu u bilo kom trenutku. Iskoristite parametre za podešavanje lokacija kao što su mapiranje lokacija u skladištu, rezervacija lokacija i mikroloacija, i definisanje dozvoljene nosivosti i volumena.

Specifikacije pakovanja

Umanjite oštećenja robe i osigurajte maksimalnu iskoristivost transportnih resursa putem specifikacija pakovanja u kojima možete definisati materijale za pakovanje, kreirati različite varijante pakovanja za isti proizvod i povezati transportne pakete u hijerarhiju.

Instrukcije za pakovanje

Optimizujte proces pripreme proizvoda za isporuku kroz sistem koji vodi računa o specifikacijama pakovanja za određeni proizvod i redoslijedu isporuka.

Masovno pakovanje

Pojednostavite proces pakovanja uz pomoć funkcionalnosti za zbirno pakovanje prema lotovima.

Naljepnice i označavanje

Obezbijedite da se roba transportuje na ispravan način i isporuči na pravu lokaciju kroz označavanje paketa tačnim i svim potrebnim informacijama.

Korektivno održavanje

Detektujte i prijavite kvarove na osnovnim sredstvima, pratite dospjele naloge, napredak i faze realizacije popravki i održavanja.

Planiranje preventivnog održavanja

Unaprijedite stanje i performanse kompanijske imovine. Kreirajte raspored preventivnog održavanja definišući datum sprovođenja aktivnosti, kontrolne ček liste i uputstva za kontrolu i održavanje.

Automatsko lansiranje naloga po dospjeću

Planirajte naloge unaprijed za čitavu godinu nakon čega će ih sistem rasporediti odgovornim korisnicima po dospijeću.

Repozitorijum osnovnih sredstava

Ostvarite dubinski uvid u osnovna sredstva vaše kompanije iz jedinstvenog repozitorijuma sa detaljnim podacima za svako sredstvo. Osigurajte najbolji balans između performansi, troškova održavanja i rizika otkazivanja svakog od osnovnih sredstva u kompaniji. Smanjite troškove koristeći se analitikom kvarova i analizom troškova održavanja.

Centralizovnao čuvanje dokumenata

Čuvajte sve dokumente kompanije u centralizovanom, bezbjednom sistemu koji vam omogućava lako pronalaženje dokumenata i pristup sa bilo kojeg mjesta putem računara, mobilnog uređaja ili tableta.

Kontrola pristupa dokumentima

Čuvajte sve dokumente kompanije u centralizovanom, bezbjednom sistemu koji vam omogućava lako pronalaženje dokumenata i pristup sa bilo kojeg mjesta putem računara, mobilnog uređaja ili tableta.

Usaglašenost sa standardima

Obezbjedite usaglašenost sa globanim i industrijskim standardima putem revizije dokumenata koja osigurava pristup i korišćenje samo poslednje odobrene verzije.

Revizija i kontrola dokumenata

Unaprijedite saradnju među kolegama tako što ćete olakšati rad na kreiranju i izmjenama dokumenata u procesu revizije. Definišite ko može pristupiti informacijama konfigurisanjem uloga korisnika i pratite sve izmjene tokom procesa kroz pregled istorije revizije.

Izrada i podešavanje standardizovanih obrazaca za reviziju

Ubrzajte procese revizije. Definišite predloške obrazaca za reviziju i kontrolne liste koje se mogu ponovo koristiti prilikom sprovođenja svake naredne revizije.

Definisanje, distribucija i izvođenje korektivno-preventivnih (K-P) aktivnosti

Obezbjedite da sve aktivnosti idu u pravom smeru. Kreirajte akcioni plan za sprovođenje K-P mjera, dodijelite zadatke izabranim članovima tima i pratite napredak u realizaciji planova.

Priprema izvještaja o neusaglašenostima i mjerama kontrole

Sprovedite reviziju, identifikujte neusaglašenosti i pratite uspješnost realizacije korektivnih i preventivnih mjera kroz izradu izvještaja o reviziji i usklađivanju sa standardima kvaliteta.

Mogućnost prilagođavanja

Prilagodite postojeće obrasce i tok evidentiranja neusaglašenosti na osnovu specifičnih potreba vaše kompanije. Konfigurišite korisničke uloge i budite u toku sa fazama kroz koje evidencija prolazi.

Dizajniranje kadrovske strukture

Dizajnirajte svoju organizacionu strukturu na način da podrži vašu poslovnu strategiju i omogući vam uvid u trenutnu i buduću potražnju za radnom snagom.

Profil zaposlenih

Steknite uvid u efikasnost i troškove radne snage kroz detaljan pregled realizovanih vremena rada, izostanaka, radnih zadataka, zarada, nagrada i sankcija zaposlenih.

Interaktivna analitika

Donosite važne odluke po pitanju kadrovske politike uz pomoć preciznih podataka. Prikupite ključne metrike analitike ljudskih resursa i identifikujte rizike i mogućnosti pomoću vizuelne i interaktivne analitike.

Pristup informacijama zasnovan na korisničkim privilegijama

Osigurajte prijeko potrebnu bezbjednost podataka zasnovanu na predefinisanim korisničkim privilegijama kako biste preduprijedili zloupotrebe ličnih ili osjetljivih podataka o zaposlenima.

Integrisana platforma za rad

Prilagodite postojeće obrasce i tok evidentiranja neusaglašenosti na osnovu specifičnih potreba vaše kompanije. Konfigurišite korisničke uloge i budite u toku sa fazama kroz koje evidencija prolazi.

Organizacija timova i aktivnosti

Sinhronizirajte timske aktivnosti, organizujte razgovore i razmjene dokumenata na jednom mjestu. U odnosu na temu i nivo povjerljivosti, birajte zaposlene koji učestvuju u određenom razgovoru i vide odgovarajuće dokumente.

Kreiranje planova, raspodele zadataka i datoteka

Koristite jednostavan alat za planiranje kako biste upravljali aktivnostima – od individualnih do timskih projekata. Planirajte i organizujte kratkoročne i dugoročne aktivnosti sa lakoćom i preciznošću.

Konfiguracija obavještenja

Konfigurišite koja obavještenja želite da dobijate kako biste filtrirali samo one informacije koje su od značaja za vas ili za vaš tim.
Upravljanje recepturama, operacijama i resursima Konfigurišite i optimizujte sve svoje radne centre i resurse - mašine, proizvodne linije i napore zaposlenih. Definišite recepture, radne operacije i sve neophodne korake u proizvodnom procesu kako biste planirali kapacitet i raspored proizvodnih ciklusa.
Praćenje i analiza ponude i potražnje Uskladite proizvodne kapacitete i ponudu sa trenutnim potrebama kupaca. Kroz uvid u dostupne sirovine, zalihe i raspoložive resurse osigurajte da uvek odgovorite na aktuelnu potražnju.
Planiranje i lansiranje proizvodnih naloga Kontrolišite aktuelne kapacitete i moguća opterećenja resursa kroz planiranje proizvodnih naloga prema naručenim količinama ili prema optimalnim zalihama. Kreirajte raspored proizvodnih naloga prije lansiranja u proizvodnju i prilagodite radne liste dostupnim kapacitetima.
Analiza opterećenja resursa Planirajte rad zaposlenih i izvršavanje proizvodnih naloga po smjenama u skladu sa aktuelnim opterećenjem resursa i planiranim količinama.
Upravljanje lansiranim nalozima Izvršavajte aktivnosti na osnovu detaljnih instrukcija na radnim displejima. Kontrolišite status naloga u proizvodnom ciklusu: od preuzimanja na rad, prolaska kroz sve proizvodne faze i operacije, do kompletiranja naloga i ažuriranja zaliha u skladištu.
Ažuriranje zaliha i troškova proizvodnje u realnom vremenu Uštedite vrijeme i novac praćenjem statusa proizvoda, sirovina i poluproizvoda u realnom vremenu. Osigurajte da zalihe i troškovi proizvodnje budu u svakom trenutku usklađeni sa realnim stanjem.
Sljedivost i serijska proizvodnja Putem serijske proizvodnje i sljedivosti kontrolišite proizvodni tok, tako da se u proizvodnom ciklusu uvijek koriste odgovarajući lotovi i kontroliše uzorak materijala u proizvodima.
Analitika izvršavanja naloga Kontrolišite efikasnost proizvodnih procesa i resursa koji su anagažovani u aktuelnom proizvodnom ciklusu putem analitike izvršavanja naloga dostupne u realnom vremenu. Po potrebi, vršite preraspodjelu resursa na odgovarajuće naloge.
Planiranje smjena Pojednostavite složenost planiranja radne snage i prilagodite stručnost zaposlenog u odnosu na težinu zadatka. Ubrzajte dinamiku rada i uštedite vrijeme kreirajući kalendar smjena, kopirajući planove u obrasce, zakazujući ponavljanja i prenošenje planova u narednu sedmicu ili mjesec.
Transparentno upravljanje radnim vremenom Neka svi zaposleni budu u toku i uključeni u procese. Pružite im mogućnost da vide urađeno, zatraže odsustvo i budu u toku sa najnovijim izmjenama u planu rada.
Rekapitulacija rada Smanjite greške prilikom obračuna zarada zaposlenih kroz automatsko i precizno obračunavanje ostvarenog vrijemena rada.
Analitika vremena Pratite trendove rada kroz mjesečne, kvartalne i godišnje periode. Identifikujte potrebe poslovnih procesa i trendove u radu preduzeća kako biste na vrijeme preduzeli odgovarajuće i važne mjere.
Registracija podataka u sistem Raspolažite svim važnim podacima za kontrolu poslovanja koristeći centralni registar podataka koji sadrži sve neophodne informacije o poslovnim procesima, kao i sve podatke o kupcima, partnerima, proizvodima, organizacionoj strukturi i imovini kompanije.
Konfiguracija obaveznih polja Osigurajte da svi potrebni podaci budu unijeti u sistem kreiranjem obaveznih polja koje zaduženi korisnik mora da ispuni.
Unos kroz poslovni tok Iskoristite prednosti sveobuhvatnog prikupljanja podataka. Kreiranjem zahtjeva za unos podataka u sistem započinje poslovni tok unosa, u kojem podatak o proizvodu ili partneru kruži kroz kompaniju, a svaki od korisnika definisanih u poslovnom toku je zadužen za unos podataka iz svog domena u sistem.
Kontrola zaliha Obezbijedite željeni nivo zaliha u skladištu podešavanjem pravila poput maksimalne i minimalne količina proizvoda. Osigurajte kontinuitet zaliha kroz automatsko naručivanje proizvoda koji su ispod željenog nivoa.
Praćenje serija, lota i lokacije artikala Obezbijedite sljedivost zaliha prikupljanjem i identifikacijom svih povezanih informacija i transakcija - od ulaznih serija, lot identifikacije, istorije lokacija, do izlaznih serija.
Hijerarhijska struktura skladišta Lakše i preciznije locirajte zalihe u skladištu. Podijelite fizičke lokacije u hijerarhijsku strukturu sa mikrolokacijama kojima se jednostavnije pristupa.
Optimizacija skladišta Optimizujte mjesta na kojima čuvate zalihu i prilagodili se specifičnim uslovima u skladištu u bilo kom trenutku. Iskoristite parametre za podešavanje lokacija kao što su mapiranje lokacija u skladištu, rezervacija lokacija i mikroloacija, i definisanje dozvoljene nosivosti i volumena.
Specifikacije pakovanja Umanjite oštećenja robe i osigurajte maksimalnu iskoristivost transportnih resursa putem specifikacija pakovanja u kojima možete definisati materijale za pakovanje, kreirati različite varijante pakovanja za isti proizvod i povezati transportne pakete u hijerarhiju.
Instrukcije za pakovanje Optimizujte proces pripreme proizvoda za isporuku kroz sistem koji vodi računa o specifikacijama pakovanja za određeni proizvod i redoslijedu isporuka.
Masovno pakovanje Pojednostavite proces pakovanja uz pomoć funkcionalnosti za zbirno pakovanje prema lotovima.
Naljepnice i označavanje Obezbijedite da se roba transportuje na ispravan način i isporuči na pravu lokaciju kroz označavanje paketa tačnim i svim potrebnim informacijama.
Korektivno održavanje Detektujte i prijavite kvarove na osnovnim sredstvima, pratite dospjele naloge, napredak i faze realizacije popravki i održavanja.
Planiranje preventivnog održavanja Unaprijedite stanje i performanse kompanijske imovine. Kreirajte raspored preventivnog održavanja definišući datum sprovođenja aktivnosti, kontrolne ček liste i uputstva za kontrolu i održavanje.
Automatsko lansiranje naloga po dospjeću Planirajte naloge unaprijed za čitavu godinu nakon čega će ih sistem rasporediti odgovornim korisnicima po dospijeću.
Repozitorijum osnovnih sredstava Ostvarite dubinski uvid u osnovna sredstva vaše kompanije iz jedinstvenog repozitorijuma sa detaljnim podacima za svako sredstvo. Osigurajte najbolji balans između performansi, troškova održavanja i rizika otkazivanja svakog od osnovnih sredstva u kompaniji. Smanjite troškove koristeći se analitikom kvarova i analizom troškova održavanja.
Centralizovnao čuvanje dokumenata Čuvajte sve dokumente kompanije u centralizovanom, bezbjednom sistemu koji vam omogućava lako pronalaženje dokumenata i pristup sa bilo kojeg mjesta putem računara, mobilnog uređaja ili tableta.
Kontrola pristupa dokumentima Čuvajte sve dokumente kompanije u centralizovanom, bezbjednom sistemu koji vam omogućava lako pronalaženje dokumenata i pristup sa bilo kojeg mjesta putem računara, mobilnog uređaja ili tableta.
Usaglašenost sa standardima Obezbjedite usaglašenost sa globanim i industrijskim standardima putem revizije dokumenata koja osigurava pristup i korišćenje samo poslednje odobrene verzije.
Revizija i kontrola dokumenata Unaprijedite saradnju među kolegama tako što ćete olakšati rad na kreiranju i izmjenama dokumenata u procesu revizije. Definišite ko može pristupiti informacijama konfigurisanjem uloga korisnika i pratite sve izmjene tokom procesa kroz pregled istorije revizije.
Izrada i podešavanje standardizovanih obrazaca za reviziju Ubrzajte procese revizije. Definišite predloške obrazaca za reviziju i kontrolne liste koje se mogu ponovo koristiti prilikom sprovođenja svake naredne revizije.
Definisanje, distribucija i izvođenje korektivno-preventivnih (K-P) aktivnosti Obezbjedite da sve aktivnosti idu u pravom smeru. Kreirajte akcioni plan za sprovođenje K-P mjera, dodijelite zadatke izabranim članovima tima i pratite napredak u realizaciji planova.
Priprema izvještaja o neusaglašenostima i mjerama kontrole Sprovedite reviziju, identifikujte neusaglašenosti i pratite uspješnost realizacije korektivnih i preventivnih mjera kroz izradu izvještaja o reviziji i usklađivanju sa standardima kvaliteta.
Mogućnost prilagođavanja Prilagodite postojeće obrasce i tok evidentiranja neusaglašenosti na osnovu specifičnih potreba vaše kompanije. Konfigurišite korisničke uloge i budite u toku sa fazama kroz koje evidencija prolazi.
Dizajniranje kadrovske strukture Dizajnirajte svoju organizacionu strukturu na način da podrži vašu poslovnu strategiju i omogući vam uvid u trenutnu i buduću potražnju za radnom snagom.
Profil zaposlenih Steknite uvid u efikasnost i troškove radne snage kroz detaljan pregled realizovanih vremena rada, izostanaka, radnih zadataka, zarada, nagrada i sankcija zaposlenih.
Interaktivna analitika Donosite važne odluke po pitanju kadrovske politike uz pomoć preciznih podataka. Prikupite ključne metrike analitike ljudskih resursa i identifikujte rizike i mogućnosti pomoću vizuelne i interaktivne analitike.
Pristup informacijama zasnovan na korisničkim privilegijama Osigurajte prijeko potrebnu bezbjednost podataka zasnovanu na predefinisanim korisničkim privilegijama kako biste preduprijedili zloupotrebe ličnih ili osjetljivih podataka o zaposlenima.
Integrisana platforma za rad Prilagodite postojeće obrasce i tok evidentiranja neusaglašenosti na osnovu specifičnih potreba vaše kompanije. Konfigurišite korisničke uloge i budite u toku sa fazama kroz koje evidencija prolazi.
Organizacija timova i aktivnosti Sinhronizirajte timske aktivnosti, organizujte razgovore i razmjene dokumenata na jednom mjestu. U odnosu na temu i nivo povjerljivosti, birajte zaposlene koji učestvuju u određenom razgovoru i vide odgovarajuće dokumente.
Kreiranje planova, raspodele zadataka i datoteka Koristite jednostavan alat za planiranje kako biste upravljali aktivnostima – od individualnih do timskih projekata. Planirajte i organizujte kratkoročne i dugoročne aktivnosti sa lakoćom i preciznošću.
Konfiguracija obavještenja Konfigurišite koja obavještenja želite da dobijate kako biste filtrirali samo one informacije koje su od značaja za vas ili za vaš tim.
right
left

Kreiraj svoj paket

U slučaju da vaše poslovanje zahteva dodatne ili specifične softverske funkcionalnosti, Beez tim će vam pomoći da prilagodite željeni paket realnim potrebama i jedinstvenom profilu vaše kompanije. Informišite nas u vezi sa vašim posebnim zahtjevima, a mi ćemo vam se u najkraćem mogućem roku javiti sa prijedlogom optimalnog rješenja.

Saznajte više

Izaberite rješenje koje u potpunosti odgovara profilu vašeg biznisa – budite ispred vremena i konkurencije.

Interesuju vas Beez rješenja?

Interesuju vas Beez rješenja?

Kontaktirajte nas već danas.

cta animation