Beez paketi su kreirani tako da odgovore na različite potrebe poslovanja – od osnovnih rješenja koja koštaju manje, do veoma kompleksnih i zahtjevnih.
Uz intuitivno struktuirane operacije i u potpunosti automatizovane procese, sve aktivnosti vaše kompanije bit će preciznije, brže i učinkovitije.
Za razliku od drugih sličnih opcija na tržištu, vaša kompanija će biti brzo integrisana u Beez sistem. Time će i efekti unapređenja procesa poslovanja biti brži.
Izaberite fleksibilno i vama prilagođeno rješenje koje u potpunosti prati logiku vašeg poslovanja. Birajte između različito predefinisanih sistemskih paketa ili zahtjevajte dodatno prilagođavanje.
Osigurajte svoje podatke bez obzira na moguće okolnosti. Ako bi nešto i pošlo kako ne treba, sistem omogućava brze i precizne korekcije. Uz našu cloud-based i responzivnu tehnologiju, kao i tim posvećenih eksperata, imat ćete jednu brigu manje.
Za razliku od većine konkurentskih ponuda, Beez je kreiran tako da u potpunosti prati finansijske, tj. budžetske mogućnosti vašeg biznisa. Sada možete izabrati sistemska rješenja i servise uz koje štedite.
Upravljajte podacima kompanije, dokumentima, profilima zaposlenih, procesima usklađivanja sa regulativom i organizacionom strukturom.
Optimizujte resurse i unaprijedite saradnju kroz bezbjedan i centralizovan sistem koji se lako koristi.
Uspostavite punu kontrolu nad veoma važnim i suštinskim procesima, kao što su nabavka, proizvodnja i prodaja. Birajte jedno od naših predefinisanih rješenja koja pored Beez Office mogućnosti uključuju i posebne, specijalizovane funkcionalnosti.
Ili kreirajte paket po vašoj meri, sa funkcionalnostima koje odgovaraju vašim jedinstvenim poslovnim potrebama.
Povežite čitav poslovni arhipelag i upravljajte moćnim sistemskim operacijama kroz centralizovan sistem koji prati kompletan put vašeg proizvoda - od početka do kraja:
od upravljanja sirovinama, preko proizvodnje i operativnih zadataka, do porudžbine, isporuke i naplate finalnog proizvoda na mestu prodaje.
Budite i vi među kompanijama koje su već povećale efikasnost, podigle nivo kvaliteta, unaprijedile nivo internog usklađivanja i smanjile rizike.