Ubrzajte digitalnu transformaciju kroz centralizovana i automatizovana rješenja
Poboljšajte procese kontrole kvaliteta i usaglašavanja sa standardima
Dizajnirajte organizacionu strukturu u skladu sa poslovnom strategijom
Ubrzajte saradnju timova i rješavajte probleme efikasno
Centralizovnao čuvanje dokumenata
Čuvajte sve dokumente kompanije u centralizovanom, bezbjednom sistemu koji vam omogućava lako pronalaženje dokumenata i pristup sa bilo kojeg mjesta putem računara, mobilnog uređaja ili tableta.Kontrola pristupa dokumentima
Usaglašenost sa standardima
Revizija i kontrola dokumenata
Izrada i podešavanje standardizovanih obrazaca za reviziju
Definisanje, distribucija i izvođenje korektivno-preventivnih (K-P) aktivnosti
Priprema izvještaja o neusaglašenostima i mjerama kontrole
Mogućnost prilagođavanja
Integrisana platforma za rad
Organizacija timova i aktivnosti
Kreiranje planova, raspodele zadataka i datoteka
Konfiguracija obavještenja
Dizajniranje kadrovske strukture
Profil zaposlenih
Interaktivna analitika
Pristup informacijama zasnovan na korisničkim privilegijama
Planiranje smjena
Transparentno upravljanje radnim vremenom
Rekapitulacija rada
Analitika vremena
Izaberite rješenje koje u potpunosti odgovara profilu vašeg biznisa – budite ispred vremena i konkurencije.